یکشنبه, 29 خرداد 1401 03:51

با چند روش ساده، راه پله ای زیباتر داشته باشید | نرده چوبی در تبریز

نوشته شده توسط نرده چوبی رسولی
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

راه پله ها، مسیری از منزل هستند که اگر نگاهی خلاقانه و با شور به آن داشته باشیم یکی از بهترین مکان ها برای پیاده کردن ایده های جذاب و زیباتر کردن خانه خواهند بود. راه پله ها اصلا مکان هایی ضروری و اضافی نیستند؛ اگر به پله های ساده و نرده ی رنگ و رو رفته نگاه کنیم شاید به نظرمان زیبا نباشند و این زیبا نبودن ممکن است نمای منزل را هم خراب کند اما با چند ایده ی ساده می توان فضای خانه را زیباتر کرد.

ایده های تزئین راه پله ها

زیباتر کردن راه پله با رنگ های زیبا

محل ارتفاع پله ها، همان جاییست که در این بخش قرار است زیبایش کنیم. شروع کنید و با توجه به سادگی یا تجملات دکوراسیون خود برای نقاشی ارتفاع راه پله ها رنگ هایی انتخاب کنید. پلکان ها را از سادگی دربیاورید. می توانید با رنگ های ساده، جملات زیبا یا طرح های دلخواهتان پله ها را تزئین کنید.

ایده تزئین راه پله

زیباترکردن نرده ها با گل های رونده

نرده ها چه چوبی باشند چه فلزی، گل ها بهترین و راحتترین راه برای رنگ کردن آنها است. می توانید شاخه های پیچک را به دور نرده ها پیچ بدهید تا زیبایی اسرار آمیز کارتون های بچگی اتفاق بیفتد. اگر دسترسی یا علاقه به گل های طبیعی ندارید می توانید از گل های مصنوعی هم استفاده کنید. اگر پله ی شما یک سمت فضا قرار دارد و یک سمت نرده و سمت دیگر دیوار است، می توانید با تعبیه قفسه های کوچک، وسایل تزئینی و گل های خود را روی دیوار قرار دهید.

مشاوره تلفنی نرده چوبی در تبریز

09143055711

فضای زیر راه پله میدان مانور اصلی

معمولا خانه های قدیمی فضایی برای زیر پله دارند؛ از دیرباز این مکان به عنوان انباری برای گذاشتن ابزار و وسایل اضافی استفاده می شد؛ اما امروزه معماران به خوبی از این فضا برای تزئین استفاده می کنند و این فضای مفید را به روش های مختلفی استفاده می کنند.

می توان این فضا را به کمد، تبدیل کرد. قفسه بندی فضای زیر پله برای کفش ها، لوازم غیرضروری و ابزار تمیزکاری شما بسیار مفید است. میتوان زیرپله را به کتابخانه تبدیل کرد. با چند قفسه بندی کوچک می توانید مکانی برای قراردادن کتابهای خود تبدیل کنید. اگر فضای بیشتری دارید تعبیه یک کاناپه نقلی یا یک صندلی کوچک هم می تواند فضای شما را فرهیخته تر نشان دهد. همچنین اگر از آن دست اشخاصی هستید که گاهی به دنبال فضایی دنج و دور از هیاهوی خانه برای استراحت روحی هستید، می توانید با یک تخت کوچک و تشکچه ی نرم و چند گلدان و شمع این فضا را یک مکان دلنشین برای استراحت خود تبدیل کنید.

زیبا کردن راه پله

دیوار راه پله ها

روی دیوار راه پله ها می توان از کاغذدیواری های جداگانه با طرح های عمیق استفاده کنید؛ همچنین برای قاب عکس، تابلوی زینتی یا جملات قصار این مکان به نظر جذاب می آید.

گلدان های روی پله ها!

اگر عرض راه پله های شما به اندازه ای است که جای کافی و حتی بیشتر برای رد شدن از پله وجود دارد، می توانید روی هر پله، یا هر چند پله که میخواهید با گلدان های طبیعی و رنگی تزئین راحت اما دلنشینی ایجاد کنید.

ممنون که تا اینجا با ما همراه بودید، اگر شما هم ایده ای در مورد تزئین راه پله ها به نظرتان رسید حتما با ما درمیان بگذارید. نرده چوبی رسولی با بیش از بیست سال سابقه در زمینه ی نرده چوبی در تبریز و پله چوبی در تبریز، آماده ی ارائه ی خدمت در تبریز و سراسر ایران به شما هم میهنان گرامی می باشد.

ایده زیبا کردن راه پله

خواندن 698 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.