چاپ کردن این صفحه
سه شنبه, 04 مرداد 1401 05:11

نرده چوبی یا استیل؟ | قیمت نرده چوبی در تبریز

نوشته شده توسط نرده چوبی رسولی
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

اگر زمان تعویض نرده ی قدیمی شما رسیده باشد، یا بخواهید برای اولین بار به فکر نصب نرده باشید، شاید به فکرتان رسیده باشد که نرده ی چوبی انتخاب کنید یا نرده استیل؛ مطمئنا هر دو محصول مزایایی دارد، در مقابل معایبی هم دارد. با نرده چوبی رسولی همراه باشید تا با هم در مورد انتخاب نرده مناسب با هم صحبت کنیم.


نرده چوبی بهتر است یا نرده استیل؟


مزایای نرده چوبی


نرده چوبی، یا نرده چوبی با متریال چوب پلاستیک، می تواند هر دو فضای کلاسیک و مدرن را برای شما ایجاد کند. نصب نرده های چوبی هزینه کمتری دارد و نصب آن راحتتر است. نرده چوبی دامنه انتخاب متنوع تری را به شما می دهد. چوب رنگ های متنوعی دارد، جنس های مختلفی دارد، قابل اجرا در طیف بسیار وسیعی از مدل ها و طراحی ها می باشد. پس به راحتی امکان هماهنگ کردن مدل و رنگ نرده با فضای دکوراسیون شما وجود دارد.


مشاوره رایگان قیمت نرده چوبی در تبریز


نرده چوبی را به سادگی می توان با تمامی عناصر موجود در محیط هماهنگ کرد، میتوان از چوب محصولات متنوعی مثل کفپوش، آلاچیق، فلاورباکس، پرگولا و ... طراحی کرد که بسیار فضای متنوع تری به شما می دهد. نصب نرده چوبی
نیازمند تیم حرفه ای و متخصص می باشد. نیازی به تعمیر چندان ندارد و جایگزین مناسبی باری جنس های دیگر خواهد بود.

مزایای نرده چوبی


معایب نرده چوبی

نرده چوبی، با اینکه نیاز به تعمیر چندانی ندارد، نیازمند هزینه ی بالایی برای نگهداری است؛ اگر شما هم مقاله ی نگهداری از نرده چوبی را مطالعه نکرده اید کلیک کنید. روغن چوب، جلای چوب، پاک کردن و تمیز کردن مخصوص با ابزار مخصوص دارد. اگر می خواهید چوب شما مدت زمان بیشتری عمر کند، نیازمند رنگ کردن منظم و دوره ای خواهد بود. نرده چوبی را باید در برابر رطوبت و تغییرات دما هماهنگ نگه دارید و در صورت انتخاب نادرست جنس چوب، عمر آن کاهش می یابد. نصب نادرست نرده می تواند نرده یا تخته را تاب دهد، پست ها اگر به درستی نصب نشوند ممکن است باعث کج شدن نرده بشوند.


مزایای نرده استیل


اگر دنبال ظاهری متفاوت هستید، نرده های استیل و آهنی مناسبترند. در انتخاب نرده استیل، می توانید از استیل و آهن های مختلف در رنگ های سفید و خاکستری و ... انتخاب کنید. به رنگ آمیزی مداوم نیازی ندارند. اما اگر همچنان طرفدار زیبایی چوب هستید، پایه نرده به صورت پیش ساخته و آماده موجود هستند و شما باید فقط انتخاب کنید. نرده استیل به نگهداری کمتری نیاز دارد، استیل شکاف و ترک نخواهد خورد، تحت تاثیر موریانه، قارچ و پوسیدگی نمی باشد و در برابر آتش هم مقاوم است.
نصب نرده استیل ساده و آسان است و فقط باید ریلها درون پست ها قرار بگیرد و پست ها روی زمین ثابت و محکم شوند.

مزایای نرده استیل

معایب نرده استیل

هزینه! بزرگترین عیبی که می توان برای نرده استیل قائل شد، هزینه ی آن است. مخصوصا اگر فضایی که می خواهید نرده کشی کنید بزرگ و وسیع باشد، قطعا هزینه ی بالایی نیاز خواهد بود و به نظر مقرون به صرفه نمی باشد. برای فضای بزرگ، توصیه برای نرده چوبی و پرچین چوبی خواهد بود که ظاهر متفاوت و در عین حال با دوامی دارد. برای دریافت مشاوره در حوزه نصب نرده چوبی و قیمت نرده چوبی در تبریز با سایت فروش نرده چوبی نرده چوبی رسولی در تماس باشید. در درجه حرارت های بالا، استیل منبسط و حتی گاهی خم می شود؛ وزش باد شدید باعث پیچ و خم خوردن بخش ها می شود؛ چرا که طول نرده استیل به اندازه طول تخته نرده چوبی متصل، محکم و مطمئن نیست.
نرده های استیل می توانند کپک داشته باشند، خصوصا اگر محلی که برای نصب نرده استیل در نظر گرفته اید، نزدیک آبپاش حیاط است. اما خبر خوب اینجاست که سطح نرده استیل فاقد منافذ و غیرقابل نفوذ است پس به راحتی می توان کپک را از بین برد. اما خبر بد اینجاست که کپک ها باید قبل از اینکه به سطح استیل لک بیندازند از بین بروند وگرنه این لک ها قابل تمیز شدن نخواهند بود.
در مورد نرده استیل، مهمترین نکته تعمیر آن است. فرآیند تعمیر نرده استیل، نسبت به نرده چوبی پیچیده تر است. تعمیر نرده چوبی، فقط فرآیند جایگزین کردن تخته با تخته ی چوبی جدید است و به راحتی برای خود شما هم قابل اجرا خواهد بود در صورتی که نرده استیل نیازمند متخصص و یادگیری دقیق و حرفه ای می باشد.

خواندن 615 دفعه

موارد مرتبط