یکشنبه, 18 ارديبهشت 1401 03:39

مزایای استفاده از نرده چوبی | نرده چوبی در تبریز

نوشته شده توسط نرده چوبی رسولی
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نرده چوبی شاید در نظر نسبت به نرده فلزی عمر کمتری داشته باشد، اما امروزه کاربردهای بسیار زیادی دارد و انتخاب بسیاری از افراد چه برای محیط منزل چه اداری از چوب پلاست (چوب پلاستیک) تا چوب طبیعی شده است. دلیل آن هم زیبایی بصری نرده چوبی می باشد که ظاهری گرم، صمیمی و لوکس به محیط می بخشد. با نرده چوبی رسولی همراه باشید تا مزایای نرده چوبی را با هم بررسی نماییم. همچنین برای انواع مشاوره نرده چوبی در تبریز و پله چوبی در تبریز می توانید با با ما تماس حاصل فرمایید.

کاربرد انواع نرده چوبی

کاربرد نرده های چوبی در مکان های مختلف با هم متفاوت است و ممکن است در هر مکان به نحو متنوع تری نصب شود. پس باید به ترتیب مکان ها کاربرد نرده چوبی را بررسی کنیم.

استفاده از نرده چوبی در باغ 

نوعی از نرده های چوبی که در باغ نصب می شود معمولا وظیفه ی حفاظت از گیاهان و پوشش های گیاهی باغ را بر عهده دارد. همچنین این نرده های چوبی در باغ برای زیبایی هم استفاده می شود و زیبایی طبیعی باغ را دو چندان می کند و طراحی فضای سبز را با جلوه ی بیشتری همراه می کند. طرح های نرده چوبی برای باغ متنوع می باشد و شما می توانید از بین مدل های بسیار هر کدام را که با سلیقه ی شما هماهنگی بیشتری دارد انتخاب کنید. نرده ها را در باغ می توان نزدیک دیوارهای ساختمان یا وسط چمن هم اجرا کرد، این نوع از نصب ها زیبایی فضای سبز را دو چندان می کند؛ اما در مقابل نقش حفاظتی کمتری خواهد داشت.

استفاده از نرده چوبی در راه پله

ممکن است برای راه پله ها، نرده های گوناگونی طراحی شود، اما نرده چوبی امروزه یکی از نرده هایی است که توسط قشر عظیمی برای راه پله ها یا پله های دوبلکس انتخاب و استفاده می شود. دلیل این انتخاب هم نقش حفاظتی و زیبایی ظاهری بیشتر نرده های چوبی است. همچنین قیمت نرده چوبی بسیار به صرفه تر از نرده های فلزی است.

 

مزایای نرده چوبی

 

استفاده از نرده برای ایجاد زیبایی در ساختمان

معمولا برای ایجاد زیبایی و تزئین فضا از نرده چوبی استفاده می شود که طراحی آن معمولا به شکل منبت کاری و خراطی انجام می شود. روش اجرای این منبت ها هم به صورت دستی یا ماشینی می باشد. البته که منبت دستی زیبایی بیشتری خواهد داشت. مهمترین نکته در انتخاب طرح نرده، تناسب آن با فضای داخلی ساختمان شماست. برای مشاوره رایگان نرده چوبی در تبریز می توانید با شماره تلفن  09143055711 تماس حاصل فرمایید.

استفاده از نرده چوبی در فضای تجاری

نرده های چوبی معمولا به دو صورت ساده و حلزونی اجرا می شوند. برای تولید نرده چوبی معمولا از چوب روسی و چوب راش استفاده می شود. هر یک از این چوب ها مزایای خاص خود را دارند که می توانید در مورد جنس های پرکاربرد چوب در نرده چوبی را اینجا مطالعه فرمایید. چوب راش مقاومت بیشتری نسبت به روسی دارد و بیشترین استفاده را در مکان های تجاری دارد.

مزایای استفاده از نرده چوبی

سازگاری با طبیعت

اگر شما صاحب یک خانه ی ویلایی در دل طبیعت هستید، تنها انتخاب شما برای نرده ها، چوب است. چرا که از دل طبیعت تولید می شود و زیبایی ویلای شما را یک نرده ی چوبی است که تکمیل می کند.

تنوع بالای نرده چوبی

یکی دیگر از مزایای استفاده از نرده چوبی تنوع بالای آن است؛ انواع نرده چوبی و نرده چوب پلاست در طرح و اشکال مختلفی تولید می شوند و شما هیچ مشکلی در انتخاب مدل نرده ی دلخواه خود نخواهید داشت.

بدون نیاز به تعویض

اگر شما نحوه ی استفاده و نگهداری از نرده چوبی یا چوب پلاست را بلد باشید، عمر طولانی و قابل قبولی خواهد داشت که حداقل 30 سال خواهد بود. نصب و اجرای این نرده ها هزینه ی مجددی نخواهند داشت و نیازی به تعمیر ندارند.

همچنین برای مشاهده نمونه کارهای نرده چوبی در تبریز اینجا کلیک کنید.

 

نرده چوب پلاست

 

تناسب با انواع فضاها

برخی فکر می کنند نرده چوبی یا چوب پلاستیکی فقط برای مکان های خاصی استفاده می شوند در صورتی که از این نرده ها می توانید در مکان های مختلفی استفاده کنید؛ امروزه به اندازه ای طرفدار طرح چوب بیشتر شده است که مکان های تجازی از باغ های بام سبز هم استفاده می کنند.

صرفه جویی در زمان

نرده های چوبی، به دلیل اینکه قبلا در قالب های مشخص خود تولید شده و آماده می باشند نسبت به نرده های فلزی و شیشه ای زمان نصب بسیار کمتری دارند و اگر از این نرده ها خوشتان می آید و زمان کمی برای نصب نرده دارید، طرح های چوبی بهترین گزینه می باشند.

تهیه و گردآوری : نرده چوبی رسولی

خواندن 1050 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.