یکشنبه, 04 ارديبهشت 1401 05:48

انواع نرده برای ساختمان و ویلا | نرده چوبی در تبریز

نوشته شده توسط نرده چوبی رسولی
این مورد را ارزیابی کنید
(1 رای)

اگر مقاله ی قبل را مطالعه کرده باشید در مورد انواع و اجزای تشکیل دهنده ی نرده با هم صحبت کردیم. امروز با نرده چوبی رسولی همراه باشید تا انواع جنس های نرده را با هم بررسی کنیم و یک قدم به انتخاب دقیق تر دکوراسیون خود نزدیک شویم.

همچنین برای دریافت مشاوره رایگان در مورد نرده چوبی در تبریز با نرده چوبی رسولی تماس حاصل فرمایید.

انواع نرده

 

نرده چوبی

این نرده ها با حال و هوای کلاسیک و سنتی خود، فضایی صمیمی به خانه ی شما می دهند. چوب های سختی چون گردو، بلوط، راش و همچنین چوب های نرمی چون کاج و شوکران برای ساخت نرده چوبی مناسب هستند.

در صورتی که طرفدار زیبایی و شکوه رنگ های زنده و طبیعی هستید، بهترین انتخاب برای نرده شما نرده چوبی است. نرده چوبی رسولی در تبریز، آماده ی قبول انواع سفارشات نرده چوبی در تبریز و سراسر ایران می باشد. چوب هم برای دکوراسیون و فضاهای کلاسیک و هم برای فضاهای مدرن و معاصر مناسب است. رنگ های مخصوص چوب، زیبایی و جلای باشکوهی به نرده ها می بخشد و همچنین باعث افزایش ماندگاری نرده و رنگ آن می شود. همچنین، می توانید با استفاده از رنگ های پوششی، نرده خود را به رنگ های دلخواه خود حتی سفید و خاکستری تغییر دهید تا برای فضاهای مدرن و نئوکلاسیک هم هماهنگ شود.

نرده چوبی و پله چوبی دارای ماندگاری بالاست، اما باز هم توصیه ما به شما این است که در مکان هایی که تردد زیادی دارد، از چوب های نرم یا خش پذیر استفاده نشود.

نگهداری و مراقبت از چوب چندان سخت و پیچیده نیست و معمولا با هر چند سال یکبار رنگ کاری مجدد، دوام خود را حفظ خواهد کرد. البته که تاثیر به سزای پولیش و روغن چوب را نمی توان نادیده گرفت.

قیمت نرده چوبی در تبریز و ایران، با توجه به نوع چوب و طرح آن متغیر می باشد و برای استعلام رایگان قیمت و مشاوره رایگان می توانید با نرده چوبی رسولی تماس حاصل فرمایید. همچنین قیمت نرده چوبی با توجه به قطر، میزان کار و منبت آن هم متغیر خواهد بود.

 

نرده چوبی در تبریز

 

مطالعه این مقاله نیز توصیه می شود : اجزای تشکیل دهنده نرده چوبی - نرده چوبی در تبریز

 

نرده شیشه ای

نرده های شیشه ای، ظاهر مدرن و شیکی دارند، معمولا نشکن و با ضخامتی بین 8 الی 10 میلی متر هستند. شیشه هایی که برای نرده استفاده می شوند، در فرآیندهای خاصی و با تحت حرارت قرار گرفتن در درجه ی 700 درجه سیلسیوس، خاصیت نشکن و مقاوم پیدا می کنند. با این کار، یک لایه ی مقاوم در دو طرف شیشه قرار می گیرد که باعث افزایش مقاومت آن تا 4 برابر می شود.

اگر طرفدار سبک های مینیمال، مدرن و اروپایی هستید و دوست دارید از بیشترین میزان نور و روشنایی در منزل خود بهره مند شوید، بهترین گزینه برای شما نرده شیشه ای است. نرده های شیشه ای، از شلوغی و تجملات محیط کاهش می دهند، پاکسازی و نگهداری به مراتب ساده تری دارند و چون خط و خش نمی گیرند، به مراقبت کمتری هم نیاز دارند. ترکیب پنل های شیشه ای در کنار دسته ها و ایستگاه های چوبی، بسیار جذاب است.

همچنین پنل های شیشه ای معمولا به صورت یکپارچه و چند قطعه ای هستند و هزینه کمتری هم در مقایسه با پایه دارند.

 

نرده شیشه ای

 

نرده فلزی

نرده های فلزی در رایج ترین حالت خود از جنس کروم، برنج و نیکل هستند. نرده های فلزی در انواع رنگهای مات و براق فلز قابل اجرا هستند و ترکیب آنها با دسته های چوبی بسیار شیک و مدرن به نظر می رسد.

فلز نور را منعکس می کند، پس برای فضاهای کوچک هم گزینه مناسبی می باشد.

اگر به دنبال دکوراسیون و فضای صنعتی و کاری، رسمی یا مدرن هستید، ترکیب پایه فلزی با دسته و ایستگاه چوبی جذاب به نظر می رسد.

همچنین نرده فلزی را علاوه بر داخل خانه می توان در فضای بیرونی هم به کار برد.

 

نرده فلزی

مقاله ی ما در مورد انواع جنس های نرده به پایان رسید، با مطالب بعدی ما همراه باشید، تا مقاله ی بعدی در مورد انواع مناسب جنس چوب برای نرده چوبی با شما صحبت کنیم.

تهیه و گردآوری : نرده چوبی رسولی

خواندن 1024 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.