یکشنبه, 09 مرداد 1401 04:25

انواع نرده | جنس های مختلف نرده | سایت فروش نرده چوبی در تبریز

نوشته شده توسط نرده چوبی رسولی
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

حتما شما هم به فکر تغییر نرده، یا نصب نرده در یک فضا هستید؛ پس وقت آن رسیده در مورد انواع نرده های : آلومینیوم، وینیل، چوب پلاست، چوب، آهن فرفورژه، فولاد و پیوند زنجیره ای مطالعه کنید و مزایا و معایب هرکدام را بررسی کنید تا بهترین انتخاب ممکن را داشته باشید. در بین انواع مختلف نرده ها، برخی دوام بالایی دارند، برخی نصب راحتی دارند، برخی هم زیبا و برخی دیگر متنوع هستند. در بین نرده های مختلف، نرده چوبی مزایای بیشتری دارد، ارزان تر است، اما خب! در مقابل هزینه ی بالای نگهداری، نگهداری مداوم و گاها خسته کننده از معایب نرده چوبی هم محسوب می شود. با نرده چوبی رسولی، سایت فروش نرده چوبی در تبریز همراه باشید تا انواع نرده را بررسی کنیم. همچنین برای استعلام قیمت نرده چوبی در تبریز از قسمت تماس با ما، اقدام نمایید.

انواع نرده

نرده آلومینیومی

نرده آلومینیومی، از نظر هزینه تراشی های بعدی مقرون به صرفه است، دوام بالایی دارد، طرفداران مختص به خود را دارد. نیاز به نگهداری مکرر ندارد، حتی خودتان هم می توانید نصب کنید، در فضاها و مناظر شیب دار کاربرد بالایی دارند و در انواع مختلف طرح و رنگ هم موجود هستند.

اما در مقابل، نرده آلومینیومی نسبت به نرده چوبی هزینه بیشتری دارد، اما در مقابل به دلیل عدم نیاز به نگهداری و ترمیم های بعدی هزینه های کمتری را تحمیل خواهد کرد. نرده آلومینیومی، به اندازه فولاد قوی نیست؛ اما باز هم در بیشتر مناطق کاربرد خود را دارد. نرده آلومینیومی به عنوان یک حصار برای حفظ حریم شخصی کاربرد چندانی ندارد، پس برای امنیت بیشتر به سراغ وینیل بروید. برای استعلام قیمت سایت فروش نرده در تبریز، به قسمت تماس با ما مراجعه نمایید؛ همچنین برای دیدن نمونه کارهای نرده چوبی در تبریز به قسمت گالری نمونه کارها توجه فرمایید.

قیمت نرده چوبی در تبریز

نرده وینیل

نرده وینیل در طیف های گسترده ای از سبک و قیمت ها عرضه می شود. بادوام و قوی است. حتی لازم نیست نگران خم شدن، پوسیدگی یا برآمدگی آن باشید. اگر طرفدار پروژه های نوسازی مکرر منزل هستید، به تنهایی و با سبک و سلیقه ی خود می توانید وینیل را نصب کنید. سیستم های نرده وینیل در قطعات سبک قابلیت چسبندگی به هم را دارند، در نتیجه نصب آنها کار بسیار سبک و راحتی می باشد. همچنین سیستم های وینیل از آنجایی که دارای آلومینیوم داخلی هستند، دوام و استحکام بالایی دارند.

در مقابل، هیچ جنس و ترکیب موجودی برای نرده کامل نیست و مثل بقیه عیب هایی دارد. وینیل، همچون آلومینیوم در اول کار هزینه بالایی دارد، با این حال مثل آلومینیوم هزینه ی نگهداری ندارد و این عدم هزینه تراشی می تواند هزینه ی بالای اولیه را جبران کند. مهمترین عیب وینیل، خاصیت ترک پذیری و شکنندگی در دماهای شدید است.

نرده چوبی

چوب در طول تاریخ، همیشه مورد علاقه همه بوده است. جذاب، ارزان و متنوع است. برای نرده هایی که کاربرد حفاظت از حریم خصوصی دارند، کاربرد خوبی دارد، به هر رنگی که بخواهید می توانید رنگ آمیزی کنید.

نگهداری از نرده چوبی هزینه بالایی دارد، گاهی حتی ممکن است این نگهداری ها گران و حتی خسته کننده باشد. برای محافظت و افزایش طول عمر چوب، نیاز است دائما تعمیر، رنگ آمیزی یا لک برداری شود. آب و هوا مهمترین عامل آسیب زننده به چوب است. دومین مورد رطوبت زیاد است که باعث تاب برداشتن یا پوسیدگی چوب خواهد شد. سرانجام موریانه ها و آفات چوبی را هم می توانید به عوامل مخرب چوب اضافه کنید. برای استعلام قیمت نرده چوبی در تبریز و مشاهده نمونه کارها به بخش گالری مراجعه فرمایید.

نرده چوب پلاستیک

نرده چوب پلاستیک، با دارا بودن تمامی مزایای چوب، به دلیل جنس خاصی که دارد زنگ نمی زند، نیاز به نگهداری ندارد، در آب و هوای متغیر آسیب چندانی نمی بیند، آفات و حشرات هم علاقه ی چندانی به آن ندارند. چوب پلاست قابلیت بازیافت دارد. نرده چوبی رسولی در تبریز، اولین سایت فروش نرده چوبی در تبریز می باشد.

نرده فولادی

استحکام فولاد غیرقابل انکار است! قدرتمند سنگین و ماندگار! مانند یک دروازه امنیتی مطمئن برای شما عمل می کند. نرده فولادی قابلیت نصب روی سطح ناهموار و شیب دار هم دارد، همچنین نرده های فولادی گالوانیزه هم موجود است که با یک پوشش پودری، از زنگ زدگی در امان است.

فولاد گران قیمت است! قابلیت هماهنگی و تنوع پذیری با فضا را ندارد، به عنوان حصار خصوصی نمی توان از آنها استفاده کرد چون از پوشش لازم برخوردار نیستند. وزن بالایی دارند و نصب نرده فولادی تخصص بالایی می خواهد. همچنین برخی متخصصان در این زمینه، نصب فولاد را برای ساختمان های مسکونی غیرعملی می دانند و فقط برای استفاده در محیط های صنعتی توصیه می کنند. برای راهنمای انواع نرده برای ویلا و ساختمان اینجا کلیک کنید.

نرده چوبی برای ویلا

نرده فرفورژه آهنی

نرده فرفورژه به زیبایی و استحکام و دوام خود شناخته می شود. به تعمیر چندانی نیاز ندارد و زمان و هزینه ای هم برای نگهداری شامل نمی شود. برای طراحی های تزئینی و زیبایی، به خوبی قابلیت انطباق دارد، استحکام و مقاومت بالای آن باعث می شود با اطمینان خاطر آن را تهیه کنید چون سالهای سال برای شما دوام می آورد. پوسیدگی چوب، زنگ زدگی آلومینیوم و حساسیت فولاد را نخواهد داشت.

فرفورژه نرده ی سنگینی است، نصب نرده فرفورژه دشوار است، با توجه به بررسی تمامی جوانب مثبت و منفی این نرده، گران ترین گزینه ی روی میز است. این نرده در آب و هوای مرطوب ممکن است دچار زنگ زدگی هم بشود؛ پس اگر فرفورژه ی خود را بدون زنگ زدگی و پتینه دوست دارید، باید مرتبا قسمت های آسیب دیده را بررسی، سمباده کشی و ترمیم کنید.

نرده پیوند زنجیره ای

نرده ی زنجیره ای، بسیار بادوام است، نیازی به تعمیر و نگهداری ندارد. نصب آسانی دارد. مخصوصا به دلیل قیمت مناسب خود، همه جا قابل مشاهده است. اگر گالوانیزه شده باشد، از زنگ زدگی هم در امان خواهد بود. پس دوام محدودی هم نخواهد داشت.

نرده زنجیره ای از نظر ظاهری، بدون زائده بوده و پایه و کناره ندارد و بسیار محکم است. شاید در نظر بسیاری، نرده زنجیره ای خسته کننده باشد، حتی گاهی برخی آن را فاقد جذابیت توصیف کنند. اما از آنجایی که در مکان های صنعتی و کاری مثل مدارس، محوطه های برقی و زندان ها کاربرد دارد، نمی توان آن را کاملا بی فایده دانست. اما خب، اگر دنبال زیبایی بصری هستید زیاد برای شما مفید نیست.

نتیجه گیری

حال که تحقیقات شما به اتمام رسید، متوجه شدید که هر نرده مزایایی دارد و معایبی هم دارد. نرده ها در کمال مطلق خوب نیستند و بد مطلق هم نیستند. اما موردی که از نظر ما عیب محسوب می شود ممکن است برای شما اصلا موردی نداشته باشد. پس با توجه به سلیقه، معیار، توان و ترجیحات و بودجه ی خود می توانید به سادگی تصمیم بگیرید.

نرده چوبی رسولی در تبریز، با اولین سایت فروش نرده چوبی در تبریز و همچنین طراحی، نصب و اجرای انواع نرده چوبی و پله چوبی در خدمت شما هم میهنان عزیز از تمامی نقاط ایران می باشد. همچنین برای مشاوره قیمت نرده چوبی در تبریز، با نرده چوبی رسولی در تماس باشید.

 

خواندن 1339 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.