چاپ کردن این صفحه
یکشنبه, 26 تیر 1401 06:05

مزایای استفاده از نرده چوبی | قیمت نرده چوبی در تبریز

نوشته شده توسط نرده چوبی رسولی
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

نرده چوبی، سابقه ی بسیار طولانی دارد و از دیرباز در دکوراسیون های داخلی وجود داشته است؛ اما امروزه محبوبیت آن بیشتر شده تا جایی که انواع نرده چوبی و نرده چوبی پلاستیک برای استفاده از دکوراسیون خواهان بیشتری پیدا کرده است. با نرده چوبی رسولی همراه باشید تا مزایای استفاده از نرده چوبی را بررسی کنیم. همچنین در صورت نیاز به مشاوره در مورد قیمت نرده چوبی در تبریز می توانید از طریق صفحه ی تماس با ما، با ما در ارتباط باشید.


کاربرد نرده های چوبی


همانطور که می دانید کاربرد نرده در مکان های مختلف، با هم متفاوت است و در هر مکان به گونه ای خاص نصب و استفاده می شود.


نرده چوبی باغ

این نوع از نرده، معمولا برای بیرون از ساختمان انتخاب می شود. وظیفه ی اصلی آن حفاظت از پوشش گیاهی تعبیه شده در باغ است؛ دلیل دیگر استفاده از نرده چوبی در باغ این است که نرده چوبی برای فضای سبز، زیبایی دو چندانی را به همراه دارد. چرا که طراحی و حس حاکم بر فضای سبز را دوچندان زیبا می کند؛ طرح ها و شکل های مختلف این نرده ها برای فضای سبز موجود و قابل اجرا می باشد و شما کافیست یک طرح را که دلخواه شماست و با فضای سبز شما همخوانی بیشتری دارد انتخاب کنید.


نرده چوبی راه پله

از دیرباز، نرده های مختلف در جنس های مختلف برای استفاده در راه پله موجود است؛ اما امروزه نرده چوبی برای راه پله، مخصوصا پله های دوبلکس انتخاب بیشتری دارد. دلیل این گرایش هم، نقش حفاظتی زیبایی آن است. از آنجا که قیمت نرده چوبی بسیار کمتر از نرده های فلزی و شیشه ای است انتخاب اول اکثر افراد نرده چوبی می باشد. همچنین برای استعلام قیمت نرده چوبی در تبریز و یا مشاوره در حوزه نرده چوبی و نصب نرده چوبی در سراسر ایران با نرده چوبی رسولی تماس حاصل فرمایید.

 

قیمت نرده چوبی در تبریز


نرده چوبی برای زیبایی ساختمان


گاهی نرده چوبی برای ایجاد فضای بیشتر و جدا کردن فضا در ساختمان استفاده می شود که بیشتر نقش زیبایی دارد. معمولا برای استفاده از نرده چوبی در این حالت، از نرده های کلاسیک چوبی که به صورت منبت کاری و خراطی آماده می شوند استفاده می شود. انجام این منبت کاری ها هم به صورت دستی هم به صورت ماشینی انجام می شود؛ معمولا منبت های دستی زیبایی بیشتری دارند و طبیعتا قیمت بالاتری هم نسبت به منبت کاری های ماشینی خواهند داشت.


نرده چوبی مکان های تجاری


نرده های چوبی در فضای تجاری معمولا به دو دسته تقسیم می شوند : نرده چوبی ساده و نرده چوبی حلزونی. برای تولید نرده جوبی معمولا از چوب راش یا چوب روسی استفاده می شود. هر یک از این چوبها مزایای خاص خود را دارند؛ چوب راش معمولا دوام و مقاومت بیشتری برای استفاده از مکان های تجاری دارد و چوب گردو هم زیبایی.


نرده چوبی بالکن

همانطور که می دانید استفاده از نرده چوبی از دیرباز مرسوم بوده و نقش محافظت کننده از ارتفاع را دارد. معمولا نرده چوبی در خانه های ییلاقی و ویلایی بر روی تراس و بالکن و ایوان نصب می شده و نقش محافظت کننده را دارد.


مزایای استفاده از نرده چوبی

در مقاله ی مزایای نرده چوبی، و همچنین در متن بالا گفتیم که امروزه استفاده از نرده چوبی از محبوبیت بالایی دارد.


سازگاری با طبیعت


اگر صاحب یک ویلا در دل طبیعت هستید؛ از ارکان اصلی آن استفاده از نرده چوبی است چون طبیعت از جنس چوب است و حضور نرده چوبی در ویلای شما، زیبایی آن را دو چندان کرده و یادآور طبیعت خواهد بود. خاطرنشان می شویم برای استعلام قیمت نرده چوبی در تبریز می توانید با نرده چوبی رسولی تماس حاصل فرمایید.


تنوع بالا

از مزایای دیگر نرده چوبی، تنوع بالای طرح آن است. معمولا طراحان نرده سعی می کنند از انواع طرح های متنوع نرده چوبی بهره مند شوند تا مشتریان هر شکلی که می پسندند را از میان طرح های متنوع تهیه کرده و استفده نمایند. پس می توانید به سادگی از طرح های آماده آن چیزی را که واقعا دوست دارید انتخاب کنید.


دوام بالا


در صورت طراحی و تولید اصولی و با کیفیت نرده چوبی و بعد از آن استفاده درست و نگهداری اصولی خود شما باعث عمر طولانی نرده چوبی خواهد شد و عمر مفید آنها بدون نیاز به تعویض تا سالها و دهه ها خواهد بود. نیاز به تعمیر مجدد یا تعویض چندانی هم ندارد.


مناسب برای انواع دکوراسیون و فضاها


بسیاری بر این باورند که نرده چوبی فضاهای خاص خود را می طلبد در صورتی که می توانید به سادگی از این نرده ها در مکان های مختلفی بهره ببرید و هر طرح و شکلی را که دوست دارید برای انواع فضاها استفاده کنید.

 

نرده چوبی مدرن


صرفه جویی در زمان

نرده چوبی، طراحی و تولید شده و آماده ی نصب می باشد. بنابراین با توجه به مشغله و مسئله ی زمان که مهمترین دارایی ما انسانها می باشد، همه به دنبال راهکاری می گردیم تا در کوتاهترین زمان به هدف خود دست یابیم. نرده چوبی به صورت آماده، تنها نیازمند زمانی برای انتخاب طرح مورد نظر شما و دریافت مشاوره از سمت متخصص است تا در کمترین زمان نصب شود.


هزینه کمتر

نرده چوبی قیمت نصب پایینی دارد و نسبت به بقیه جنس های نرده قیمت تمام شده ی کمتری دارد. از مواد شیمیایی استفاده نمی شود و برای سلامتی و ایجاد حس خوب در فضا مفید است.

 

خواندن 966 دفعه

موارد مرتبط