چاپ کردن این صفحه
سه شنبه, 14 دی 1400 10:09

انواع پارکت لمینت و راهنمای انتخاب طرح مناسب آن

نوشته شده توسط نرده چوبی رسولی
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

سلام! اگر کمی اطلاعات و تجربه در مورد طراحی دکوراسیون دارید، قطعا می دانید کف زمین و کفپوش های یک فضا چه تاثیر اعجاب آوری می تواند روی دکوراسیون و فضای حاکم تاثیر بگذارد! این یعنی یک کفپوش درست انتخاب کردن، می تواند زیبایی یک فضا را چند برابر کند و در مقابل، بدون توجه به چیدمان و قیمت دکوراسیون یک فضا، کفپوش نادرست می تواند به وحشتناک ترین فضای ممکن بینجامد. امروزه بسیاری از افراد برای کفپوش منزل خود از پارکت استفاده می کنند. پارکت چیست؟ یک نوع کفپوش چوبی که با چیدمان های منظم و خاصی در یک الگوی خاص و منظم تکرار می شود. معمولا برای زیباتر شدن دکوراسیون از پارکتهای چوبی استفاده می شود، زیرا چوب و نقش آن در سرزندگی و شادابی و افزایش انرژی یک فضا غیرقابل توصیف است. اما مسئله چیست؟ پارکت چوبی و قیمت بالای چوب خالص آن باعث می شود به یک نوآوری به نام پارکت لمینت فکر کنیم! پارکت لمینت چیست؟ با نرده چوبی رسولی در تبریز همراه باشید تا با هم در مورد پارکت لمینت و انواع آن و مزایای هر کدام صحبت کنیم. برای دریافت مشاوره در مورد نرده چوبی در تبریز، پله چوبی در تبریز، پایه نرده چوبی در تبریز با شماره تلفن های 09034605158 و 09143055711 تماس حاصل فرمایید.

 

 

پارکت لمینت چیست؟

لمینت یا لمینت پارکت نوعی پارکت از جنس لمینت است که به صورت چوب های فشرده شده و چند لایه تولید می شود. انواع پارکت لمینت ، بسته به جنس و نوع استفاده ی آن تولید می شود و مانند پارکت چوبی، تماما از چوب تولید نمی شود بنابراین قیمت مقرون به صرفه ای دارد.پارکت لمینت در طرح های لمینت سرامیکی، سنگی و چوبی قابل تولید و اجرا می باشد.

پارکت لمینت طرح چوب چیست؟

همانطور که گفتیم، یکی از مهمترین انواع پارکت، پارکت چوب و طرح چوب است. به خصوص در طراحی داخلی فنگ شویی چوب مظهر انرژی و امواج مثبت است. اما گران بودن پارکت چوبی باعث می شود خیلی از افراد برای داشتن فضای چوبی، به سراغ پارکت لمینت طرح چوب بروند که ارزانتر، نصب آسانتر و طرح های متنوع تری دارند. طرح لمینت ها، کاملا مشابه با پارکت های چوبی تولید می شوند و تشخیص این دو از هم، دشوار خواهد بود. با نرده چوبی رسولی در تبریز همراه باشید تا طرح های مختلف را با هم بررسی کنیم.

انواع پارکت لمینت طرح چوب

1.پارکت لمینت چوب سخت

 

پارکت لمینت چوب سخت

 

پارکت لمینت طرح چوب، نوعی شبیه سازی شده از چوب واقعی و یکی از محبوب ترین تولیدهای لمینت از نوع پارکت می باشد. این نوع پارکت لمینت، کاملا نمای سخت چوب را به نمایش می گذارد.

برای دریافت مشاوره در مورد پارکت و کفپوش پارکت، با نرده چوبی رسولی در تبریز تماس حاصل فرمایید.

2.پارکت لمینت چوب تیره

 

پارکت لمینت چوب تیره

 

شاید جالب باشد تا برایتان بگوییم یکی از مهمترین مزیت های پارکت لمینت یا کفپوش لمینت این است که در برابر انواع لکه، سایش و اشعه ماورای بنفش مقاوم است! پس در نتیجه یکی از بهترین انتخاب ها برای اتاق کار، راهرو، ورودی و جاهایی است که رفت و آمد و حضور مداوم یا تابش مستقیم نور خورشید در آن جریان دارد. همچنین این نوع پارکت لمینت با دریافت و تابش نور خورشید جذابیت فضای خانه را چند برابر می کند.

3.پارکت لمینت بلوط طلایی

 

پارکت لمینت بلوط طلایی

 

دیدید گفتیم انواع پارکت لمینت بسیار متنوع می باشد؟ یکی از انواع جذاب آن، پارکت لمینت با طرح چوب بلوط طلایی است که با رنگ منحصر به فرد خود به راحتی می تواند با طرح مبلمان هایی که رنگ و طرح نزدیک به این رنگ دارند، هماهنگ شود و اتحاد دکوراسیون شما را به رخ بکشد!

4.پارکت لمینت بلوط قرمز دودی

 

 

پارکت لمینت بلوط قرمز دودی

 

جزئیات بیشتر در انواع پارکت لمینت موجود است؛ هر نوع بافت متنوعی از چوب که بخواهید در بین پارکت لمینت ها موجود است. پارکت لمینت با طرح چوب بلوط قرمز دودی می تواند یک فضای گرم و دلنشین و صمیمی برای شما به ارمغان بیاورد که با بافت جذاب و زیبای خود با سطحی کاملا طرح دار و مشابه بافت چوب تولید شده است.

همچنین برای مشاهده نمونه کارهای نرده چوبی در تبریز، پله چوبی در تبریز یا پایه نرده چوبی در تبریز می توانید از بخش نمونه کارها دیدن فرمایید.

5.پارکت لمینت طرح چوب کاج

 

پارکت لمینت طرح چوب کاج

 

چوب های سخت تنها طرح پارکت نیستند که لمینت آنها تولید شده است، بلکه همانطور که در تصویر می بینید لمینت چوب های نرمی چون طرح درخت کاج نیز قابلیت تبدیل به پارکت لمینت را دارند. پارکت لمینت طرح چوب کاج از جمله انواع پارکت لمینت است که با ظاهری جذاب و کلاسیک، می تواند حس رسمی و حرفه ای بودن را در دکوراسیون شما منعکس کند.

 

خواندن این مقاله نیز توصیه می شود : نحوه ی تمیز کردن پارکت | اصول نگهداری از پارکت و افزایش طول عمر آن

 

6.پارکت لمینت چوبی خاکستری

 

پارکت لمینت چوبی خاکستری

 

در مورد انواع پارکت لمینت ها یک قانون وجود دارد : تنوع رنگی بیشتر نسبت به پارکت چوبی واقعی! و یکی از محبوب ترین لمینت ها در این قانون، چوب خاکستری است. رنگ خنثی پارکت خاکستری می تواند عمق و جلوه خاصی به دکوراسیون شما ببخشد و سرما را منعکس کند؛ تلفیق آن با رنگهای گرم می تواند فضای تمیز و مدرنی را ارائه دهد و در مقابل، می توانید با ترکیب آن با بقیه رنگ های سرد، یک فضای خنک و رسمی را به فضایی در شهر یا کشور گرم ارائه دهید!

7.پارکت لمینت براق

 

پارکت لمینت براق

 

پارکت لمینت های براق از جنس پلی اورتان ساخته می شوند و نسبت به کفپوش های پارکت و کفپوش پارکت لمینت مات، مقاومت بیشتری در برابر ساییدگی، خراش و لک دارند.

تهیه و گردآوری : نرده چوبی رسولی در تبریز

خواندن 863 دفعه آخرین ویرایش در سه شنبه, 14 دی 1400 12:07

موارد مرتبط