سه شنبه, 21 تیر 1401 01:31

4 دلیل اصلی برای انتخاب پله چوبی دوبلکس | پله چوبی در تبریز

نوشته شده توسط نرده چوبی رسولی
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

وقتی حال و هوای تغییر دکوراسیون و نو کردن خانه می کنیم، اولین مواردی که برای تغییر آنها بیشتر از همه ذوق داریم کاغذ دیواری جدید، فرش جدید، کمد و فضاهای جدید برای ذخیره سازی و مبلمان جدید است. معمولا پله ها چندان توجهی را به خود جلب نمی کنند در صورتی که واسط بین دو فضای اصلی هستند و زیبایی آنها در زیبایی دکوراسیون کلی منزل شما بسیار مهم است. در این شرایط چوب، یک انتخاب عالی مسحوب می شود که می تواند تفاوت های زیادی با نمای قبلی منزل شما ایجاد کند. با نرده چوبی رسولی همراه باشید تا مزایای پله چوبی دوبلکس داشتن را با هم بررسی کنیم.

4 دلیل برای انتخاب پله چوبی دوبلکس

پله چوبی دوبلکس زیباست

پله چوبی دوبلکس ظرافت و زیبایی طراح و معمار آن را به نمایش می گذارد. پله چوبی با ظاهر کلاسیک و صمیمی خود می تواند فضای خانه ی شما را دو چندان زیباتر کند و یادآور طبیعت و جنگل باشد. پله چوبی می تواند احساس منفی را از فضای شما دور کند و محیطی صمیمی و پراز آرامش را برای شما فراهم کند.

تمیز کردن پله چوبی دوبلکس آسان است

راه پله چوبی نظافت و نگهداری آسانی دارد. با گردگیری منظم می توانید ظاهر چوب خود را سالها حفظ کنید.چوب های تیره مثل رز، ماهون و ساج به راحتی می توانند کثیفی و رد و غبار را در خود پنهان کنند. در مقابل چوب هایی که در طرح خود سایه روشن دارند مثل گردو و کاج فضای شما را روشن و دل انگیز تر می کنند.

 

پله چوبی در تبریز

 

پله چوبی احساس طبیعت است

چوب ساده، سنتی و عنصری است. خانه را گرم تر نشان می دهد؛ اگر فضای کوچکی دارید آن را بزرگتر نشان می دهد و جلوه ی خیره کننده ی آن احساس تازگی و شادابی دارد.

پله چوبی خانه را گرانقیمت می کند!

پله های چوبی ارزش و پیچیدگی خاصی به ملک شما می دهد. حتی هنگام فروش خانه می توانید نسبت به خانه ای با پله های سنگی، گران تر بفروشید! راه پله ی چوبی برای جذب خریداران بالقوه ملک هوشمندانه است و می تواند مزیت چشمگیری نسبت به املاک دیگر در چشم خریدار ایجاد کند.

 

مطالعه این مقاله نیز پیشنهاد می شود : تاثیر نرده چوبی بر زیبایی دکوراسیون داخلی

 

چوب در اندازه های مختلف موجود است

راه پله های چوبی همیشه طرفدار دارند. به همین دلیل در اندازه، سبک، شکل و طرح های مختلف می توان راه پله چوبی دوبلکس ساخت. چوب منحصر به فرد است و با محیط های قدیمی و جدید به سادگی هماهنگ می شود. در هر دو نوع کلاسیک و رسمی یا مدرن و امروزی هم موجود است. همچنین برای دریافت مشاوره پله چوبی در تبریز می توانید با نرده چوبی رسولی تماس حاصل فرمایید.

 

پله چوبی دوبلکس

 

مزایای داشتن راه پله چوبی دوبلکس

در بیشتر خانه ها، پله اولین جاییست به چشم می آید، اولین فضایی که هنگام ورود به یک خانه با آن مواجه می شویم، پس قسمت ورودی شما مرکز تجمع تمرکز اولیه محسوب می شود. راه پله ها را می توان با روش های مختلفی جدید کرد. با افزون فرش به راه پله چوبی می توان فضا را سنتی تر کرد؛ با افزودن گلدان ها می توان فضا را دوستانه تر کرد، با نصب تابلوهایی می توان به کانون توجه تبدیل کرد.

امروزه طراحی های کلاسیک و سنتی محبوبت فراوانی پیدا کرده اند؛ افراد سعی می کنند با مواد طبیعی فضای ظاهری خانه را تزئین و بهبود دهند. پله های چوبی دستساز و مختلف در اندازه ها سبک ها و طرح های مختلف آماده ی انتخاب شدن برای انواع فضاها هستند. مناسب هر نوع فضا و خانه ای هستند و در نهایت قیمت آنها بسیار مناسبتر از چیزی است که مردم فکر می کنند.

پله های چوبی با نصب درست حرفه ای خود، می توانند سالها بسیار عالی و زیبا به نظر برسند، دوام بالایی داشته باشند، با لاک و روکش برای ترمیم آنها به راحتی می توان اقدام کرد.

نرده چوبی رسولی، با بیش از بیست سال سابقه در زمینه ی طراحی، نصب و اجرای انواع پله چوبی در تبریز و پله چوبی دوبلکس در تبریز و تمامی نقاط ایران عزیز همکاری داشته و با مشاوره ی رایگان تلفنی و نمونه کارهای مختلف متنوع و با کیفیت در زمینه ی نرده ی چوبی و پله چوبی دوبلکس می تواند ضمانت اجرای یک طرح بی نظیر را برای منزل شما ارائه دهد.

 

پله چوبی دوبلکس در تبریز

خواندن 1307 دفعه آخرین ویرایش در سه شنبه, 21 تیر 1401 07:41

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.