یکشنبه, 25 ارديبهشت 1401 03:53

نرده چوبی دوبلکس، طرحی نوین در طراحی داخلی | نرده چوبی در تبریز

نوشته شده توسط نرده چوبی رسولی
این مورد را ارزیابی کنید
(0 رای‌ها)

معماری و خلاقیت در طراحی داخلی همیشه تحسین برانگیز بوده است و طرح های منحصر به فرد می تواند ساعتها ما را خیره در جای خود نگه دارد. نرده چوبی دوبلکس هم از این قاعده مستثنی نیست و نقش بسیار پررنگی در زیبایی فضا دارد. نرده چوبی دوبلکس عمری دیرینه دارد و از دیرباز تا کنون هنوز هم زیبایی و محبوبیت خود را حفظ کرده است. کیفیت چوب، مزایای فوق العاده ی نرده چوبی، زیبایی بصری باعث می شود تا با کمی تغییر بتوان تنوع های قابل توجهی در نرده چوبی به وجود آورد.

 

پله چوبی دوبلکس در منزل

طراحی، نصب و اجرای نرده چوبی

طراحی و نصب پله چوبی و به تبع آن نرده چوبی، نیازمند افراد خبره و متخصص است که در این زمینه می توانند با ایده های ناب و حرفه ای شما را یاری کنند. راه پله چوبی دوبلکس اصول و قوانین خاصی دارد که با در نظر گرفتن آنها در زمان اجرا، می توانید یک جلوه ی خارق العاده به وجود بیاورید. حد فاصل مناسب راه پله، نرده های مقاوم و با کیفیت، استفاده از بهترین جنس و ابزار برای محکم کردن و پله ها همگی از اصول یک نرده چوبی حرفه ای برای دوبلکس کردن فضا محسوب می شوند.

نرده چوبی ، اصلی ترین رکن!

نرده چوبی مهمترین و تاثیرگذارترین نقش را در یک راه پله ی چوبی دوبلکس ایفا می کند. نرده چوبی نه فقط ظاهر زیبایی برای راه پله ی شما دارد، بلکه امنیت پله چوبی شما را دو برابر خواهد کرد. عوامل مهمی که در نرده چوبی باید در نظر گرفته شود، کیفیت و طراحی ناب و زیبای ایستگاه ها، پایه و دسته ی نرده ی چوبی است. همچنین انتخاب بهترین جنس و مواد رنگ هم تاثیر به سزایی در دو چندان کردن زیبایی نرده چوبی شما خواهد داشت. برای دریافت مشاوره رایگان نرده چوبی در تبریز و سراسر ایران، با نرده چوبی رسولی به شماره تلفن 09143055711 تماس حاصل فرمایید.

نرده چوبی دوبلکس

مزایای پله دوبلکس چوبی

همانطور که همه می دانیم، استفاده از چوب در دکوراسیون منزل طراحی خاص و زیبایی را به همراه دارد؛ شگفتی بصری و جذابیت ظاهری منزل را بیشتر می کند. راه پله چوبی دوبلکس نه تنها دکوراسیون منزل را شاهانه و کلاسیک نشان می دهد بلکه مزایای خیلی بیشتری نسبت به پله های سنگی و دیگر دارد.

طراحی خاص پله چوبی

طراحی زیبا و ایده های دلنشین پله چوبی همیشه ارزش و ظاهر منزل شما را صد چندان می کنند. برش های خاص، پایه های کنده کاری شده، نحوه ی نصب و طراحی پله ها، باعث می شود هر بار که پا روی پله ها می گذارید بهترین حس ممکن را تجربه کنید.

کیفیت بالا

چوب مقاوم و زیباست و از دل طبیعت برخواسته؛ انرژی های منفی فضا را به خود جذب می کند و تنها حسی که به شما می دهد آرامش است. نسبت به پله های سنگی، قیمت مناسبتری دارد و در زمستان و تابستان دمای مناسب محیط را داشته و به جسم شما آسیب نمی زند.

پله چوبی دوبلکس

امنیت بالا

بارها شده است که سطح صاف پله های سنگی برایمان مشکل آفرین شده است نه؟ چوب سطح صاف اما در عین حال ناهمواری دارد که امنیت بالاتری نسبت به پله سنگی فراهم می کند.

تنوع بیشتر پله چوبی

تنوع طرح و رنگ در چوب، باعث می شود همیشه طرفدارهای خاصی برای پله چوبی داشته باشد. برای دیدن نمونه کارهای نرده چوبی در تبریز و پله چوبی در تبریز می توانید به بخش نمونه کارها مراجعه نمایید.

قیمت مناسبتر نرده چوبی

چوب نسبت به سنگ در مقابل کیفیت، می تواند قیمت به صرفه تری داشته باشد که غیرقابل انکار است.

نرده چوبی در تبریز

هزینه نگهداری کمتر

تمیز کردن پله چوبی یا نرده چوبی با مواد براق کننده بسیار آسان و در عین حال زیبا است و ممکن است هر ده سال یکبار نیاز به ترمیم یا رنگ دوباره داشته باشد. البته ناگفته نماند که نحوه ی نگهداری و سلیقه ی شما هم در دوام چوب بسیار حائز اهمیت خواهد بود.

تهیه و گردآوری : نرده چوبی رسولی

خواندن 589 دفعه

نظر دادن

از پر شدن تمامی موارد الزامی ستاره‌دار (*) اطمینان حاصل کنید. کد HTML مجاز نیست.